siis ette usko, mun kadonnet pradan kengat on loydetty, ma oon niin onnellinen¡

tinsku lax kotiin j onoin viikko sitte, ei oo tainnu mitaan kirjottaa argentiinasta, meinaa mulle taa on tuttu juttu joten antaa tinskun kertoa neistyeen silmin.

mutta tosiaan, punkkaan talla hetkella exan luona ja tanaan klavin lapi joka ikisen kaapin ja nurkan koko kampasta. loysin ison kasan vanhoja kledjuja, kenkia, koruja ja muuta kamaa jota vailla olen ollut jo kaksi vuotta. ja thank goood etta loysin mun prada-kengat ennen exan serkkua, olin meinaa joskus luvannu lahjottaa ne sille pikku hiprakassa, mutta nyt ei teekkaan enaa mieli, joten pakkasin kenkani rinkkaan muutaman t-paidan sisalle enka enaa ikina mainitse kyseisia kenkia...huhuh...

loma taalla argentiinassa sujuu oikeen kivasti shoppaillen ja auringosta nauttien. oon syony hullun lailla kaikkia herkkuja, lihaa, makeisia ja leivoksia etc etc joita oon kaivannu viime aikoina.

viikonloppu oltiin polo clubilla ja ens vloppu mennaan uruguayhin

ainiin, ja joka torstai kayn irti huumeista tukiryhman kanssa juttelemassa ja kuuntelemassa apua tarvitsevia, hyvantekevaisyyttakin tulee siis tehtya samalla...siihenkin omat syynsa..palataan asiaan later.

eli tinskuuuu, mitas diggasit etelaamerikan pariisista' enta miehet'

jonsku kuittaa