no näin on! just ku pääsin (vittu) sanomaan että "hm, en oo ollu kipeenä koko talvena" niin iski nenä+kurkku räkätauti kuumeella ja nivelkivuilla höystettynä! vittu saatana! huomenna piti mennä ottamaan hepatiitti (riittidiitti) kakkos rokote, mutta eihän sitä saa ottaa flunssasena niin siirretään nyt sitten perjantaihin. tosin viimeks ne sanos ettei mielellään sais hirveessä darrassakaan sitä ottaa ja voin kyllä ihan reh. sanoa että oli mulla ehkä pari promillee veressä, ei voinu mitään se oli otettava sillon tai sit ei ollenkaan. noh, se mikä ei tapa se vahvistaa ja mä veikkaan että yks pikku hepatiitti ruiske ei todellakaan ole sitä samanlaista venäläistä rulettia ja hengellään leikkimistä mitä meikäläinen vapaa ajallaan harrastaa. Kattellaan! Sain rinkkani tänään, oon ihan täpinöissäni ja alotin heti pakkamaan! mitä helvettii silla tinsqulla on mukana, mulle jää vielä reippaasti tilaa vaikka on enemmään ku tarpeelliset megessä! loogisesti ajattelin vielä että eihän meidän molempien tarvi ottaa kaikkea mukaan, mä otan epilaattorin ja hiustensuoristimet niin tinskuhan voi ottaa vaikka hiusten ja ruumiinpesutsydeemit. Mä otan itseruskettavat voiteet ja treot ja tinsku hiuslakat ja samariinit rapulanärästykseen, näin molemmat säästää kantamisessa ja sitäpaitsi vaikka kuinka menis hermot toiseen niin ei voi vaan lähtee ku sit jää jotain puuttumaan niinku...hiffaaks jengi? mä oon niin fiksu, äiti ja mummi on niin oikeessa ku ne sanoo et mun pitäis mennä siihen "haluutsä miljoonan" ohjelmaan...
dödö-on, sheiverit-on, pikku pikku topit-on, meikkilaukku-on, beetakaroteenipillerit-on, olematon minihame-..ööh..oli se jossain...ah, löytys oli menny sukan sisään, rahat hiustenpidennykseen, manikyyriin ja silareihin-on heti ku kela laittaa rahat tilille..joo, jatkan pakkaamista huomenna!

jääköön suomi, salmari, mämmi, kossu ja hk:n blöö tämä tyttö lähtee lämpimään!

jonsq